Gå direkte til hovedindholdet

Kontakt vores kundeservice

Klik nedenfor for at sende os en mail eller ringe til os.

Chat med os
Klik på 'Chat' nederst til venstre på vores side. Du finder os der, når vi er online!
Send en mail til kundeservice
Du er velkommen til at sende en e-mail til vores kundeservice på info@bodystore.dk. Vores ambition er, at du modtager et svar fra os inden for 24 timer i perioden mandag-fredag.

De 7 mest almindelige ting som du kan løse alene 👇


1. Vil du ændre eller slette din ordre?

Du har ikke mulighed for selv at ændre i din ordre.

Vi har begrænsede muligheder for at ændre eller annullere din ordre, men kontakt os via chat eller telefon hurtigst muligt, så vi har den bedste chance for at hjælpe dig, inden din ordre låses for ændringe. Hvis vi ikke kan annullere din ordre, tilbyder vi dig altid gratis returnering, så længe du giver os besked!


2. Ikke modtaget ordrebekræftelse

Ordrebekræftelsen sendes automatisk til den e-mailadresse, du angav i kassen. Hvis du ikke har modtaget den, så tjek om den er endt i ”Uønsket mail” eller en lignende mappe. Hvis du ikke finder den dér, skal du kontakte vores kundeservice for at undersøge, om ordren er gået igennem. En almindelig årsag til manglende ordrebekræftelse er en forkert stavet e-mailadresse. Dette kan desværre ikke ændres efterfølgende, men du vil få en sms-besked, når din levering er på vej.


3. Har du fortrudt dit køb, eller ønsker du at foretage en ombytning?

Registrer din returnering eller læs mere om hvordan vi håndterer ombytninger


4. Har du spørgsmål til din refundering?

Hvis du har foretaget en returnering eller af anden grund afventer en refundering fra os, tager det ca. 3-5 hverdage, før du kan se det på din konto fra vi modtager din returnering. Du får altid en bekræftelse fra os, når din retur godkendes. Refunderingen udføres af vores betalingspartner Klarna via samme betalingsmetode som du betale.


5. Fragtselskabet viser ikke, at de har modtaget pakken:

Normalt modtager du pakken inden for 2–4 hverdage, afhængigt af hvilket fragtalternativ du vælger. Når vi pakker din ordre, sender vi først en elektronisk forhåndsinformation til fragtselskabet. Pakken får yderligere sporingsinformation, når den ankommer til fragtselskabets terminal, hvilket kan tage 1–2 døgn.


6. Var noget gået i stykker eller noget galt med din levering?

Dokumentér skaden, gem produktet og klag over din ordre her. Vi behandler din reklamation indenfor 2 hverdage.


7. Har du spørgsmål ti din betaling?

Eksempelvis: Betalingsoplysninger, forlænge forfaldsdatoen på fakturaen, bestride eller pause på grund af returnering.

Alt dette kan du gøre direkte igennem Klarnas app til Iphone eller Android

Alternativt kan du kontakte Klarnas kundservice: https://www.klarna.com/dk/kundeservice/


Fik du den hjælp du havde brug for?

Hvis ikke, så find vores kontaktinformationer øverst på siden, vi hjælper dig gerne 💪