0
0

Få 100 kr rabat med koden: BS100
Få 200 kr rabat med koden: BS200
Læs mere her >>

Fortrydelsesret, retur og reklamation

Ved køb af varer hos Bodystore gælder altid 14 dages fortrydelsesret. Kunden har ret til at fortryde sit køb ved at meddele Bodystore dette og returnere varen. For yderligere information omkring din fortrydelsesret, se i vores generelle vilkår. Fortrydelsesretten gælder også for THE BOX, men kun såfremt den er uåbnet. Observer at ved bytte skal du selv placere en ny ordre, efter du har returneret den vare du ikke ønsker. Den nye bestilling laves mod den dagsaktuelle pris på siden. Priser kan ej justeres efterfølgende.

Retur eller bytte 

Sådan returnerer og bytter du hos Bodystore:

  1. For at returnere en eller flere varer skal du klikke på: Returformular
  2. Udfyld felterne og klik videre.
  3. Du modtager en bekræftelse, når din retur er registreret. 
  4. Når du har registreret din retur, får du et link med din returseddel, som du kan printe. Det eneste du behøver at gøre, er at udskrive din returseddel.
  5. Sæt retursedlen på pakken og indlever hos dit nærmeste posthus. 
  6. Når vi har taget imod og registreret dine returnerede varer, vil der ske en tilbagebetaling til dit kort eller kreditering af faktura. Bodystore står for fragtomkostningerne af din retur/bytte. Bodystore har ingen mulighed for efterfølgende at erstatte omkostningerne for returomkostninger. 
  7. Hvis du ønsker at bytte din vare, skal du selv gå ind og bestille en ny vare efter du har returneret det andet produkt.

Returretten gælder ikke for følgende typer af varer:

  • Varer med brudt forsegling eller defekt emballage
  • Varer som hurtigt kan forringes eller blive for gamle
  • Elektronik: in-ear høretelefoner samt øvrige høretelefoner med brudt emballage
  • Intimprodukter
  • Produkter med særskilte vilkår

Tilbagebetaling

Så snart du har modtaget en returbekræftigelse på e-mail, starter processen for din tilbagebetaling.

Betalingskort

5-7 bankdage. Tilbagebetalingen sker til samme kort, som blev anvendt til købet.

Direkte bankbetaling

Direkte bankbetaling, 5-7 bankdage. Tilbagebetalingen sker til samme konto som blev anvendt til købet.

Qliro faktura

Så snart vi har modtaget og registreret din retur meddeler vi Qliro om at korrigere fakturaen og alternativt lave en tilbagebetaling til dig. De kontakter dig med en formular, hvor du skal udfylde dine kontooplysninger så, de kan starte tilbagebetalingen. Du skal oplyse dette, da Qliro ikke har tilgang til dine kontooplysninger pg.a. bankbeskyttelse.

Rabatter & Gavekort

Har du betalt med en rabatkode og vælger at returnere, så aktiveres rabatkoden ikke igen. Har du betalt med gavekort og vælger at returnere, så vil din saldo blive opdateret, dette beløb kan du anvende ved dit næste køb.

Reklamationer

Hvis noget er fejlagtigt med din vare, så beder vi dig reklamere varen til os så snart som muligt samt at sende varen tilbage. Det er nødvendigt, at du sender varen tilbage, så vi kan godkende din reklamation. Vi forbeholder os retten til at debitere for varer, som ikke returneres. Observer at reklamerede produkter skal være nyvaskede.

Sådan laver du en reklamation hos Bodystore:

  1. For at reklamere en eller flere varer skal du klikke på: Returformular
  2. Udfyld felterne og klik videre.
  3. Du modtager en bekræftelse, når din reklamation er registreret. 
  4. Når vi har håndteret og godkendt din reklamation, kommer vi snarest muligt til at sende den reklamerede vare til dig. 
  5. Hvis noget er fejlagtigt leveret til dig får du en returseddel til udprint.